Avatar billede Flunk Nybegynder
15. maj 2011 - 12:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gaming pc/udstyr

Hej derude. Jeg har en 2,5 år gammel pc er på udkig efter en ny.

Jeg er meget hub på at samle den selv, Men har brug for en hjælpende hånd. Priser er underordnet!

Lige pt er jeg sikker på jeg skal have fat i et Nvidia Geforce GTX 580 1536MB GDDR5.

Derudover er jeg meget hub på en INTEL Core I7-950 3066MHz LGA1366 8M. Dog er jeg usikker.

Det jeg vil have en hånd til er: Jeg ved absolut ingenting omkring Bundkort, Strømforsygning, CD-drev og køling.

Er der nogle der kan give nogle gode råd. (Det skal være en rimelig hæftig gaming PC - som jeg skrev, :' Prisen er underordnet'

Mvh Peter
Avatar billede Flunk Nybegynder
15. maj 2011 - 12:40 #1
Aaah. glemte selvfølgelig ram. Højst sansynligt
Kingston HyperX 16 GB DDR3-1600.

Mvh Peter
Avatar billede Flunk Nybegynder
15. maj 2011 - 15:23 #3
Ser rigtigt fedt ud. ihvertfald stof til eftertanke!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. maj 2011 - 15:35 #4
#3 Det fåes ihvertfald ikke meget bedre. Så skal du op i en sixcore gulftown, og et 4-way SLI bundkort og 4x GTX 580. Og så taler vi altså minimum 25.000 - 30.000, vil du virkelig bruge så mange penge?

Hvis ikke, så er forslaget i #2 nok det bedste der kan bygges, der er ikke sparet på noget, det er udelukkende kvalitets komponenter, størstedelen fra Corsair, og hvis du tager 2xGTX580 så er der ikke nogle spil som du ikke vil kunne køre, selv Metro 2033 @  2560x1600.

http://ixbtlabs.com/articles3/i3dspeed/0211/itogi-video-me-wxp-2560-pcie.html