Avatar billede novo1 Nybegynder
14. maj 2011 - 22:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

TK8 StickyNotes - Hvordan er det muligt...?

Jeg bruger et program som hedder TK8 StickyNotes. Det er små noter man kan have på Skrivebordet.

Efter at have slettet Windows (med Killdisk osv.) og geninstalleret, har jeg så igen installeret dette program.

Jeg havde taget kopier af indholdet af noterne (det jeg havde skrevet i dem). Det ville jeg så genindskrive. Men det viser sig ikke at være er nødvendigt. Efter at have installeret programmet ser jeg nemlig, at de noter jeg slettede nu igen ligger på Skrivebordet!

Hvordan er det muligt, når jeg som sagt slettede Windows?
Noterne lå som sagt på Skrivebordet og selve program-mappen i mappen Programmer. Så Killdisk må have taget det hele. Hvordan kan de så stadig eksistere/gendanne sig selv??

Spørger ikke kun af nysgerrighed. Var ikke for sjov jeg slettede med Killdisk, så har brug for at vide hvordan de har overlevet, så jeg kan vurder om der kan være andet også (som jeg måske skal bekymre mig om).

Håber i forstår. Er svært at forklare. Ellers spørg.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 22:57 #1
Du øhh!! Har du overvejet at det kunne have noget med Internettet at gøre? Såsom Backup?
Avatar billede novo1 Nybegynder
14. maj 2011 - 23:02 #2
Jeg har ikke forstnd på det.

Hvordan mener du?
Jeg har ikke aktivt medvirket til noget backup på nettet. Men det er måske alligevel muligt?
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 23:14 #3
Simpelt, T8K tager backup af alle dine noter, og de kommer så tilbage næste gang du logger ind. Se deres hjemmeside. Ikke noget at være bange for.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 23:23 #4
Udover privatlivskrænkelser...
- det er jo åbenbart ikke klart for brugerne at deres data flyver i "sikkerhed" på nettet
Avatar billede novo1 Nybegynder
14. maj 2011 - 23:24 #5
Ok. Men jeg har ikke været logget ind. Og jeg brugte den samme exe-fil som tidligere (havde kopi liggende på ekstern hd).
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 23:30 #6
Den logger vel selv ind? Du skal ikke blive overrasket!
Avatar billede novo1 Nybegynder
14. maj 2011 - 23:34 #7
Jeg har ikke logget ind i noget som helst. Jeg installerede blot programmet og indsætter den licens jeg i forvejen havde.

Men så er det måske sket i det øjeblik jeg har aktiveret den?
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 23:41 #8
Ja!
Avatar billede novo1 Nybegynder
14. maj 2011 - 23:59 #9
Ok.
Læg et svar.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2011 - 00:01 #10
svar