Avatar billede LynGeCss Nybegynder
14. maj 2011 - 18:55 Der er 6 kommentarer

Gendan til Windows.old

Vi skulle ordne noget på min vens computer, og ved en fejl brugte vi den forkerte disc. Dvs en 32-bit på en 64-bit computer.. Og dette betyder så at vi ikke kan få nettet til at virke pga noget med nogen drivers. Så vi ville gerne have den gendannet til Windows.old, vi ved bare ikke helt hvordan man gør. Så hjælp os tak! :-)
14. maj 2011 - 18:57 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede LynGeCss Nybegynder
14. maj 2011 - 18:59 #2
Undskyld det glemte jeg helt. Men vi installerede en "Win7 Professionel x32 bit" på en "Win7 Home Premium x64 bit".
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2011 - 19:54 #3
http://support.microsoft.com/kb/971760
Har ikke selv win 7 så kan ikke lige supporte mere på det. Håber du kan bruge det
Avatar billede LynGeCss Nybegynder
14. maj 2011 - 21:44 #4
Har brugt den guide der, men så snart jeg kommer til kommandopromt, får vi bare en fejl. :(
15. maj 2011 - 00:37 #5
<LynGeCss>: PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede LynGeCss Nybegynder
15. maj 2011 - 02:17 #6
Ups undskyld, min fejl. :-)