Avatar billede fozzyc Nybegynder
14. maj 2011 - 18:19 Der er 2 kommentarer

CSS problem Wordpress/Thesis Tema

Hej

Jeg er ved at arbejde på denne side:
www.eventplanners.dk/test

Jeg skal bruge noget hjælp til at få undermenuerne til at ligne dette: www.eventplanners.dk/index2.php

Lige pt kører jeg Wordpress, med Thesis temaet. Jeg har installeret et plugin som vist kan gøre det jeg søger, dog er CSS'en ikke så pæn.

Skal se pænt ud her, http://www.eventplanners.dk/test/?page_id=26
venstre side.

Nogen der kan hjælpe? Evt betalt opgave, kontakt mig via email mig@renesejlig.dk. Skal bruge hjælp snarest muligt.
Avatar billede berner5300 Nybegynder
14. maj 2011 - 18:24 #1
Det er javascript det med menuen oppe i toppen.
Det ude i siden er css..

Jeg vil gerne prøve at hjælpe hvis det er
Send filerne til mig, mathias-12@hotmail.com
Avatar billede fozzyc Nybegynder
14. maj 2011 - 18:32 #2
Du får en mail