Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 17:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome

Jeg har for nyligt fået en ny bærbar, hvor google Chrome var installeret da jeg fik den. Jeg har altid brugt google chrome, og syntes det er den bedste browser, men der er noget galt med det på bærbaren. hver gang jeg åbner første gang efter at have tændt computeren går der noget tid før den åbner, og så går det i stå. Derefter kommer den med beskeden, siden svarer ikk. Derefter er jeg nød til at lukke siden ned, og åbne igen hvorefter den igen siger at siden ikke svarer, og det må jeg gøre 3-4 gange før den rent faktisk åbner min startside. Det er ikke et problem jeg nogensinde har haft, og det er kun lige de første 3-4 gange, derefter gør den det ikke igen, selvom den er tændt hele dagen. Jeg har læst mig til at flere har haft dette problem, og det skulle blive løst ved at oprette en ny bruger. dette hjælper dog ikk, og er ved at være pænt irriteret over at skulle vente så lang tid for at starte en side op!
håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette? :-)
PS. det er kun google chrome der har dette problem, Internet Explore kører fint, men det er bare langsommere.
Avatar billede berner5300 Nybegynder
14. maj 2011 - 17:40 #1
Det der er problemet er at den version du har af google chrome har en fejl. Jeg har samme problem og er også ved at gå amok over det.
Men jeg downloade bare google chrome igen og har ikke haft et eneste problem. :)
Avatar billede berner5300 Nybegynder
14. maj 2011 - 17:40 #2
Det der er problemet er at den version du har af google chrome har en fejl. Jeg har samme problem og er også ved at gå amok over det.
Men jeg downloadede google chrome igen og har intet problem haft siden. :)
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 17:50 #3
Men jeg har prøvet at slette det og installere igen 3 gange! men det hjælper ikk?
Avatar billede berner5300 Nybegynder
14. maj 2011 - 17:56 #4
Prøv at downloade CCleaner og kør en scan
Avatar billede pstidsen Novice
14. maj 2011 - 18:15 #5
Du skal jo downloade en ANDEN version af GC end den du har nu ;)
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 18:27 #6
Berner5300 Du min helt! det virkede :-) tusind tak
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 18:28 #7
Berner5300 og så forsvandt et problem jeg har haft med Itunes også :-) tusind tusind tak for hjælpen
Avatar billede berner5300 Nybegynder
14. maj 2011 - 19:50 #8
Det var så lidt ;)
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2011 - 13:30 #9
Jeg talte vist for hurtigt! Jeg prøvede at genstarte computeren flere gange i går, og der var ingen problemer, men i dag driller den igen. Derfor har jeg lavet et nyt indlæg!

http://www.eksperten.dk/spm/938869