Avatar billede svendib Nybegynder
13. maj 2011 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mystisk opstart af computer :-S

Hej eksperter! Forhåbentlig kan en af jeg hjælpe med følgende problem. I den seneste tid har min computer ikke ville fortsætte opstarten. Jeg trykker på on knappen blæserne går igangsat men så går den i stå! Ved slukning af alt strømmen til computeren på kontakten i nogle minutter er jeg så endelig i stand til og få til livs . Hvad kan det skyldes? Tak!
Avatar billede Jensen DK Novice
13. maj 2011 - 12:56 #1
Hvad med at fortsætte her hvor du er startet.
http://www.eksperten.dk/spm/938636
Husk at lukke her.
Avatar billede svendib Nybegynder
13. maj 2011 - 21:12 #2
Nu må det lort fandme holde op !!! dette er 5 indlæg som er blevet oprettet uden jeg har gjort en skid !!!! aaargh
Avatar billede Jensen DK Novice
14. maj 2011 - 07:06 #3
Du må kun have 1 åbent spørgsmål om samme ting.
Avatar billede svendib Nybegynder
14. maj 2011 - 16:17 #4
Nu er tråden jo også lukket ???
Avatar billede Jensen DK Novice
15. maj 2011 - 07:19 #5
Det var kun ment som en oplysning.