Avatar billede svendib Nybegynder
12. maj 2011 - 09:46 Der er 8 kommentarer

Mystisk opstart af computer :-S

Hej eksperter! Forhåbentlig kan en af jeg hjælpe med følgende problem. I den seneste tid har min computer ikke ville fortsætte opstarten. Jeg trykker på on knappen blæserne går igangsat men så går den i stå! Ved slukning af alt strømmen til computeren på kontakten i nogle minutter er jeg så endelig i stand til og få til livs . Hvad kan det skyldes? Tak!
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. maj 2011 - 09:54 #1
Skal vi gøtte eller? 98 Millenium Xp Vista Win7 Linux ???
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. maj 2011 - 09:54 #2
gøtte= gætte
Avatar billede svendib Nybegynder
12. maj 2011 - 10:20 #3
Undskyld anede ik operativ systemmet var relevant når det galdte en opstarts fejl :p
Men Det er windows 7 :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. maj 2011 - 12:01 #4
Selv undskyld Tænkte mig ikke lige om! det kunne tyde på en kondensatoer på bundkortet der ikke aflader ordentlig prøv at tage alt strøm og hvis det er en bærbar også batteriet fra og hold startknappen inde i 30-40 sec. monter igen og se om det hjælper?
Avatar billede svendib Nybegynder
12. maj 2011 - 13:21 #6
Det er desværre ikke en bærbar men en stationær.. :) Men det lader jo til når jeg slukker på kontakten at jeg kan tænde den .. bare træls den ikke kan finde ud af selv den er slukket :l
Avatar billede svendib Nybegynder
12. maj 2011 - 13:31 #7
Skal lige siges jeg har for nylig skiftet strømforsyning og skærmkort på dyret og fået fikset mine ram. Der var så intet galt i over en måned og nu skaber den sig som sindsyg :P
Avatar billede svendib Nybegynder
10. august 2011 - 00:29 #8
Bump! :)