Avatar billede jknielsen Nybegynder
11. maj 2011 - 14:35 Der er 1 løsning

Opsætning af labelprinter i Navigator 3.56.A

Hej! Jeg bruger Navigator til et medlemsregnskab og nu har jeg så fået fat på en labelprinter Zebra LP 2844-Z og vil så høre om der er nogen der har sat en sådan op til Navigator, jeg har design modulet og jeg har manualen til printeren jeg syntes bare ikke jeg kan få noget til at blive skrevet ud... Den gamle printer brugte koder som <27> "kommando"  men Zebra bruger ^ "kommando"
Jeg kan dog ikke finde de samme kommandoer for Ny udskrift, Ny side og Ny linie Skulle der være et klogt hoved der har prøvet at kode i Navigator som ved hvor jeg skal finde de rigtige koder vil jeg blive glad.
Avatar billede jknielsen Nybegynder
25. juni 2011 - 12:10 #1
Det var der nok ingen der vidste.. så jeg lukker..