Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
10. maj 2011 - 20:38 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Windows har fjernet mine mails fra min webmail!

Jeg konfigurerede Outlook 2010 med min webmail, men istedet for at kopiere mine e-mails over i outlook, fjernede microsoft mine emails fra min webmail! Nu ligger de der ikke mere, hvad gør man?
10. maj 2011 - 20:43 #1
... og dem kan du ikke få tilbage til din Webmail!!!!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
10. maj 2011 - 20:49 #2
#1 Så dvs. de er gone forever hvis de bliver slettet fra Outlook 2010?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2011 - 20:51 #3
Er der ikke en papirkurv i Outlook?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
10. maj 2011 - 20:55 #4
#3 Jo, men jeg ville gerne have mine mails liggende både på webmail og på outlook.
10. maj 2011 - 21:05 #5
... og dem kan du ikke føre 'tilbage' ...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
10. maj 2011 - 22:48 #6
Hvordan kan man konfigurere Outlook 2010 så den ikke stjæler emails fra min webmail?
Avatar billede 2Mida Praktikant
10. maj 2011 - 23:03 #7
Har du checket Outlook, Konti, Avanceret og om flueben i "Slet meddelser fra serveren... slettet post" og "Fjern meddelser efter x dage" er sat korrekt!?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. maj 2011 - 00:02 #8
Det kan jeg slet ikke se nogle steder. Jeg har fjernet min mail fra Outlook 2010 så der ikke forsvinder flere mails!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. maj 2011 - 10:56 #9
Hvodan forhindre jeg at problemet opstår næste gang jeg konfigure min email med outlook?
Avatar billede 2Mida Praktikant
11. maj 2011 - 11:08 #10
Som beskrevet i #7 - der må ikke være flueben i "Slet meddelelser på serveren..."
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. maj 2011 - 11:45 #11
#10 ok mange tak, så grunden til at den har slettet mine mails fra serveren er simpelthen fordi at den automatisk sletter emails medmindre man fjerner flueben i "Slet meddelelser på serveren..."?
Avatar billede 2Mida Praktikant
11. maj 2011 - 11:51 #12
Yep
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. maj 2011 - 12:08 #13
#12 Ok, er der en måde hvor på man kan fjerne flueben FØR at man går igang med at konfigurere Outlook 2010 med sin webmail?

Ford jeg syntes nemlig ikke at jeg kan finde:

Outlook, Konti, Avanceret og om flueben i "Slet meddelser fra serveren... slettet post" og "Fjern meddelser efter x dage"

Nogle steder, P.S jeg har en engelsk version af Outlook.

P.P.S hvordan kan man tage backup af sine mails?
11. maj 2011 - 21:20 #14
M$ Outlook (Ikke XP's gamle Outlook Express!) gemmer det hele i én stor *.PST fil

Start M$ Outlook
1. Klik Funktioner
2. Klik Indstillinger...
3. Klik på fanebladet Konfiguration af e-mail
4. Klik på knappen Datafiler... - der kan du se stien/filen ...

Den tager du bare BackUp af. M$ Outlook må ikke være igang/åben imens du copy den fil...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. maj 2011 - 22:28 #15
#14 Problemet er jo netop, at jeg ikke kan få mine e-mails ind på Outlook og tage backup med en .PST fil, fordi hvis jeg konfigurere min webmail med Outlook så sletter den det hele!!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. maj 2011 - 03:38 #16
karise_larry smid et svar så vi kan få lukket.
15. maj 2011 - 09:29 #17
Ref #15 - dvs. den 'udveksler' imens du 'konfigurere' - og så når den at slette fra din Webmail ?
Ta' (inter)net stikket UD imens, så kan den tihvertifald ikke gøre noget den vej ???
15. maj 2011 - 09:29 #18
Ping...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. maj 2011 - 17:19 #19
#17 Lige så snart jeg har konfigureret min webmail med outlook, så går den igang med at fjerne mine mails fra min webmail og overføre dem til outlook. Når den så er færdig, så er min webmail tom.

Det er det der er problemet.
15. maj 2011 - 17:40 #20
Hvad med denne DK version Outlook 2010 ->

... kontoindstillinger - E-mail - (Vælg din konto) - Rediger - Flere indstillinger - Advanceret - Levering -
[ X ] Gem en kopi af meddelserne på serveren