Avatar billede Huus-v Nybegynder
10. maj 2011 - 15:14 Der er 1 kommentar

fra gammel til ny (scooter)

Hej Eksperten!

jeg har tænkt på at købe en gammel honda sfx, og sætte den 100% i stand til jeg bliver 16 (bliver 16 til jul).
har aldrig før arbejde med scootere osv.. så er der nogen som har nogen ideer til hvad jeg kan gøre for at lære det, er det bare at købe en og prøve sig frem, eller??
har en kammeret som ved hvordan skal jeg spørge ham om han kan hjælpe mig igang...
ville det overhovedet være smart at begive sig ud i sådan en stor opgave for en som aldrig har pillet ved en scooter før??

tak på forhånd!

Mvh Huus-v
Avatar billede Tobber16 Nybegynder
10. maj 2011 - 15:52 #1
Nu er det lidt svært at bedømme hvor man skal starte, det kommer jo an på hvordan den ser ud når du får den, men tag evt. et kig ind på http://www.billig-scooter.dk/ ... der er alverdens guides og alt mulig snak om scoter, sikkert et godt sted at starte, det gjorde jeg vist også og jeg er blevet ret snild til det med scooter og moter efterhånden ;)

Under tips og tricks kan du finde tips og tricks :D og se hvordan man skifter dele osv.

Så er der også 4-takt og 2-taks alt efter hvad den honda sfx som du har tænkt dig at købe er.

Tag og udforsk lidt derinde ;)
Jeg tror også at det er et bedre sted at spørge om sådan noget :D