Avatar billede doktoren001 Juniormester
09. maj 2011 - 11:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Android - Gmail kalender

Hej,

Min kone og jeg har bedde HTC telefoner. Vi kunne godt tænke os at synkroniserer til den samme kalender, evt. gmail kalender. Kan man det? Og hvad er fremgangsmåden?
Avatar billede Leiif Nybegynder
09. maj 2011 - 11:33 #1
Bare sæt en google konto op på din HTC.

Jeg bruger selv Business Calendar Free programmet der kan hentes på markedspladsen - men HTC har som sagt også en indbygget der fungerer hvis du synkroniserer din google konto på HTC'en
Avatar billede repox Seniormester
09. maj 2011 - 11:39 #2
Du skal faktisk sammenknytte dem gennem gmail kontoen - ved at vælge kalender kan du søge på din kones gmail konto og vælge nogle forskellige indstillinger for jeres delte kalender.
Avatar billede chalde Seniormester
09. maj 2011 - 11:43 #3
Avatar billede Ialocin Novice
09. maj 2011 - 11:58 #4
Hej Doktoren001

På din HTC mobil:
> Menu
> indstillinger
> Konti og synkronisering
> Tilføj konto
> Vælg Google og følg vejledningen

I "kalender" på HTC mobilen vil du så efterfølgende se den Google konto du netop har tilknyttet.

I mit eget tilfælde har min kæreste og mig selv (sagde hunden) tilknyttet hver vores egen personlig Google konto på samme måde, som ovenstående.
Når vi så, hver især, opretter en aftale via "Kalender" på vores HTC mobiler, så vælger vi blot til hvilken kalender vi skal knytte vores aftale. ... Vælger vi den fælles Google konto vises aftalen på begge mobiler og vælger vi vores personlige Google konto vises aftalen kun på den respektive mobil.

Go´ fornøjelse

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede doktoren001 Juniormester
09. maj 2011 - 12:44 #5
Mange tak, det var lige den løsning jeg var ude efter.