Avatar billede Floptickle Nybegynder
09. maj 2011 - 10:45 Der er 4 kommentarer

Spilserver: Idéer til spil/spilpakker?

Min lærer har givet mig den opgave at finde nogle spil som skal køre på skolens spilserver.

Han forslår at jeg finder nogle freeware spilpakker med dedikerede servere, så vi selv kan hoste dem.

Er der nogle der kender til sådan nogle pakker?
Avatar billede callesen88 Nybegynder
09. maj 2011 - 10:55 #1
Minecraft, Half-Life servers (srcds), Call Of Duty servers, VoIP (Teamspeak 2 og 3 servers) (Ventrilo) Og mange mange flere :D

Du kan da skrive så skan jeg sagtens hjælpe ;)
Avatar billede siphon Nybegynder
09. maj 2011 - 11:53 #2
Enig med #1 - der ud over Counter Strike !
Avatar billede Sparrman Nybegynder
09. maj 2011 - 11:59 #3
Mener også de fleste "Battlefield" servere er gratis, samt Enemy territory (både server og klienter er her gratis)
Avatar billede callesen88 Nybegynder
09. maj 2011 - 13:16 #4
Jah, siphon, det er jo kun forslag, og du kan sagtens hoste en counter skrike server gratis :)