Avatar billede glvi93 Nybegynder
04. maj 2011 - 18:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Asus garantiside

Hej alle.
Sidder med en bærbar som skal til reparation.
Mærket er Asus og der er garanti derfra.
Anyways, ringede til Asus' supportcenter her i DK,
og klagede over min knækkede hængsel til skærmen.
Det hele gik fint og fik addressen på en side hvorpå jeg skulle rapporterer problemet osv.
Problemet ligger i ham jeg snakkede med havde en voldsomt indisk dialekt, han sagde noget med lmarudolphmartin.asus.dk
.. har prøvet at gå ind på pågældende addresse og google lidt om det, men ingen resultat.
Så er der nogen som ved hvor man skal gå ind for at indmelde en skade på sin asus bærbar med garanti?
Avatar billede Spotgun Seniormester
04. maj 2011 - 19:06 #1
Kunne det være denne siden de forsøgte at sende dig ind på?
http://rma.asus.dk/

Jeg tolker det i hvert fald som om at han har forsøgt at stave til "RMA", hvilket giver god mening, nu du skal have din pc repareret.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
10. maj 2011 - 19:06 #2
aha, det giver mening og siden passer, gerne send svar spotgun
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. maj 2011 - 08:44 #3
Værsgo.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2013 - 22:03 #4
Bliver altså lige nød til, at sige at jeg også har været igennem tlf. med netop ham der :D har netop samme problemer med min PC :(