Avatar billede TheFlatMaster Nybegynder
04. maj 2011 - 18:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Iframe hjemmeside hjælp

hejsa, jeg vil gerne lave en hjemmeside, hvor der er et iframe øverst og et nederst. øverst er til menu og nederst er til selve hjemmesiden.
øverst skal den bredden være 100% og det skal den også nederst.
øverst højde skal være 80, og nederst skal bare fylde resten.
det sidste er problemet, jeg ved nemlig ikke hvordan jeg får det ene til at fylde noget bestemt og noget andet til at fylde resten, altså sådan siden er perfekt til ens skærm.
Avatar billede kentora Nybegynder
04. maj 2011 - 19:49 #1
Min helt ærlige mening er: Lad være.

Men for at svare på dit spørgsmål, så skal du ikke bruge iframes, men et frameset.

<html>

<frameset rows="80px,*">
    <frame src="links2.html" name="menu" />
    <frame src="opg12.html" name="main" />
</frameset>

</html>
Avatar billede TheFlatMaster Nybegynder
04. maj 2011 - 21:10 #2
tak, siden du skriver som kommentar kan jeg ikke give point og kan derfor beholde dem