Avatar billede perav Nybegynder
03. maj 2011 - 17:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

windows opdatering bliver ved

Jeg sidder med et problem som jeg har prøvet før, det drejer sig om at når windows har hentet en opdatering og man så genstarter eller lukker så skriver windows at den udfører en installation af en eller anden opdatering, men når den så er startet op igen og man lukker igen sker det samme hele tiden dag efter dag, opdateringen bliver ikke udført, hvad går der galt? Det er ikke fordi det som sådan generer mig at opdateringen ikke bliver gennemført men man skal vente mange minutter før man kan komme videre.
03. maj 2011 - 17:41 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede AnyFellow Mester
03. maj 2011 - 18:03 #2
Jeg har oplevet det samme på en pc med Windows 7.

Jeg løste det ved at køre alle opdateringer på via Windows Update.

Umiddelbart ser det ud som om at der var gået et eller andet galt i forbindelse med de automatiske opdateringer.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. maj 2011 - 18:32 #3
Avatar billede perav Nybegynder
03. maj 2011 - 18:57 #4
OK det er en Windows 7

Jeg prøver at kigge på listen over opdateringer
Avatar billede perav Nybegynder
12. maj 2011 - 16:49 #5
Jeg fandt ud af at det var fordi der lå 3 opdateringer som ville install samtidig, jeg installerede så dem alle hver for sig, og så lykkedes det. Tak for hjælpen
Avatar billede perav Nybegynder
12. maj 2011 - 16:50 #6
Send et svar så er der point
Avatar billede AnyFellow Mester
12. maj 2011 - 19:06 #7
Svar :)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. maj 2011 - 21:09 #8
Velbekomme.......