Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2011 - 22:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med installation af Ubuntu 11,04

Hej Eksperter
Forsøgte og installere Ubuntu 11,04 på min brors bærbær.
Bootede fra en disk med ubuntu på og så så disse tal som bliver ved i en uendelighed:
http://img41.imageshack.us/img41/1772/02052011280.jpg

Kører intet styresytem da jeg har slettet alt med KillDisk og Darik's Boot And Nuke
Avatar billede jens_peter Nybegynder
02. maj 2011 - 22:38 #1
Prøv med en anden version af Ubuntu gerne seneste version 10 og se om det ikke går bedre.

Evt. kan du prøve om skiven virker i en anden maskine, men jeg tror, at der er en fejl i din skive eller i programmeringen af programmet.

Hvorfor jeg synes, at du skal prøve med en tidligere version.
Avatar billede tubber Juniormester
02. maj 2011 - 23:00 #2
Ubuntu har link til et usb software hvor du kan lave isoen om til en usb installtion du kører fra en usb stick, det går måske bedre.

Her kan du også vælge og bare starte ubuntu fra usb stick, så kan du jo chekke om det virker inden install.

For er det ubuntu 11 det er galt med skulle du heller ikke kunne kører det fra USB
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2011 - 01:02 #3
Her var en med samme problem. Han fik med nogen ventetid installeret 10.10 for derefter at opgradere til 11. Men om opgradiringen lykkedes skriver han ikke. http://www.eksperten.dk/spm/937768
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2011 - 17:39 #4
Okay prøver og installere Ubuntu 10.10.. Vender tilbage
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2011 - 12:10 #5
Svar
Avatar billede jens_peter Nybegynder
24. maj 2011 - 09:36 #6
Hvorfor tager du dine point hjem selv, det er da ikke dig der har hjulpet dig videre?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 17:18 #7
Fordi at det ikke hjalp mig.. Min bror fik det til at virke og ved ikke hvordan han gjorde