Avatar billede ErlingWesth Nybegynder
02. maj 2011 - 21:00 Der er 1 kommentar

Visning i Firefox og Safari

Jeg arbejder på en hjemmeside, bruger SharepointDesigner 2007 og Windows XP. Jeg har lavet en side med font typen TW CEN MT plus et navn, gemt som gif.fil. Jeg kan se det, når jeg viser det i min egen Internet Explorer 8 browser, men når det skal ses i Firefox og Safari kommer der dels en anden font type frem, dels bliver billedet slet ikke vist. Jeg er ingen ørn til hjemmesider, s men sidder med "Bliv en haj til hjemmesidedesign". Er det et flueben, der skal sættes et sted - eller hvor ligger forklaringen? Jeg vil være meget glad for hjælp. Mvh EW
Avatar billede Rosenborg Praktikant
17. maj 2011 - 00:57 #1
Hvis du kunne give en url, ville det være nemmere for os andre at se problemet, og derved også at hjælpe dig :)