Avatar billede munchen79 Nybegynder
02. maj 2011 - 17:20 Der er 7 kommentarer

opløsning på fladskærm gennem HDMI

Jeg har et mindre problem ..

Jeg sætter min bærbare til min 32 " fladskærm

Den kommer og siger at 1920 x 1080 er bedste opløsning hvilket jeg så tager , men så kan jeg ikke se det hele , altså det er for stort til skærmen

Tager jeg opløsningen under , fylder det ikke hele skærmen ?

What to do ??

Samt jeg synes at selve billedet er MEGET mere klart på mit tv i stuen end i soveværelse ..... Hvad skal jeg gøre for at få det bedste ud af det hele ?

Håber at en kan hjælpe ?
Avatar billede inferno89 Nybegynder
02. maj 2011 - 17:35 #1
hviolket tv er det ?
det kan sikkert ikke tage Fuld HD
og opløsningen under passer ikke til din skærm, det kan være du skal ned i 720p opløsning som er HD ready
Avatar billede munchen79 Nybegynder
02. maj 2011 - 18:19 #2
Hej Inferno89

jeg har prøvet samtlige skærmopløsninger , ingen gør så den passer
Avatar billede Blueeyez Mester
02. maj 2011 - 19:59 #3
Hvilke tv modeller snakker vi om og hvilket graffikkort har din pc samt system?
Avatar billede sergei_ Juniormester
03. maj 2011 - 11:40 #4
Du kan prøve at vælge din fladskærm som eneste skærm og så genstarte pc. Ellers ved jeg ikke.
Avatar billede munchen79 Nybegynder
03. maj 2011 - 13:39 #5
Hey Sergei

Hvordan sætter jeg min fladskærm som eneste skærm `?

Og vil jeg i så fald kunne se at den booter ? Og kan komme ind i bios ?

Tak
Avatar billede sergei_ Juniormester
05. maj 2011 - 09:16 #6
Sæt HDMI-stikket til fjernsynet. Højreklik på skrivebordet "Egenskaber" "Indstillinger" og vælg en mulighed. (Jeg han ikke selv se det her). Herefter genstart først fjernsyn derefter pc. Så vidt jeg husker viste den ikke hele opstarten, men først hvor jeg indtastede password.

Der er sikkert mange der ved mere om det end mig, men jeg fik det til at virke efter en del bøvl.

Endte forresten med at sådan en boks for at slippe for hele besværet
http://www.shg.dk/Multimedia-Afspiller/Western-Digital-TV-HD-Live-2193583.html
Avatar billede munchen79 Nybegynder
05. maj 2011 - 09:26 #7
Hey Sergei

Ja en media afspiller er cool , sådan en har jeg også og den sparker 1080 i

men hjælper jo ikke , når jeg vil bruge pc som medie center , ligge i sengen og være på face osv