Avatar billede glvi93 Nybegynder
30. april 2011 - 12:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bat, inf, ini til opsætning af program

Hej alle sammen.
Jeg sidder her med en teamviewer og vil gerne kunne lave en vpn/cam session med min søster som ikke er så god til it. Så skal lave evt. en autoexec.bat, inf eller ini fil som kan sætte programmt op, eller er der mon en løsning så jeg kan sætte programmet op fra min pc også sende det til hende? Gerne skriv nogle alternativer og flere løsninger da jeg gerne vil kunne sætte programmet op på flere måder, hvis det er muligt.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2011 - 13:44 #1
Hvad med at gå ind i regedit og højreklikke på din egen teamviewer folder og der fra eksportere din opsætning til en *.reg fil. Din søster skal så bare dobbeltklikke på denne fil og hun får same opsætning.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
10. maj 2011 - 19:21 #2
kræver det at blive installeret autoexec.bat eller skal den bare startes og køre det?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2011 - 20:08 #3
Næ! en reg fil installere sig selv ved at dobbeltklikke, lige som en bat fil
Avatar billede glvi93 Nybegynder
12. maj 2011 - 13:49 #4
smart, gerne send svar :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2011 - 14:00 #5
Ok!