Avatar billede srigger Nybegynder
29. april 2011 - 00:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billede af Canon 7D i photoshop

Hej

Jeg søger en person som kan designe et billede af Canon 7D i photoshop dvs. det skal tegnes så det ikke ligner et billede der er taget med et kamera. Jeg har allerede et billede af det som jeg gerne vil have tegnet.

Kom med et bud

På forhånd tak
Avatar billede srigger Nybegynder
29. april 2011 - 08:18 #1
Er kan ses et billede af kameraet og et billede af hvordan jeg gerne vil have det til at se ud

http://lai-it.dk/opgave.html
Avatar billede Fero Nybegynder
29. april 2011 - 11:39 #2
Jeg er ikke lige hjemme ved min egen PC - men vil da gerne give det et forsøg når jeg kommer hjem i eftermiddag hvis det er.

Du kan evt i mellemtiden tage et kig på www.befunky.com - de kan lave div. effekter på dine fotos online.
Avatar billede srigger Nybegynder
01. maj 2011 - 23:45 #3
Hej Fero

Det ser ikke ud til at www.befunky.com kan det som jeg søger desværre ellers et godt bud.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
02. maj 2011 - 08:34 #4
Hej,

Dette kan vi være behjælpelig med. Du er meget velkommen til at klontakte mig på info@tk-datateam.dk
Avatar billede srigger Nybegynder
02. maj 2011 - 22:11 #5
Dal7400

Hvad vil det koste at få jer til at lave det ?
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
03. maj 2011 - 13:39 #6
Har du en mail jeg kan sende et tilbud til??
Avatar billede srigger Nybegynder
04. maj 2011 - 13:47 #7
Hej Dal7400

Jeg har sendt dig en privat besked med min mail
Avatar billede srigger Nybegynder
28. maj 2011 - 09:29 #8
Har fundet en løsning