Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
28. april 2011 - 17:59 Der er 3 kommentarer

Win7 Ultimate

Jeg har fået Win7 installeret på min bærbar. Jeg har det problem, at hver gang jeg starter den op så laver den en ekstra pagefil. Det er dødsygt da jeg ikke har den store plads på harddisken. Derudover er der også problemer med, at vinduerne glider i baggrunden når jeg bevæger musen (forkommer også ved brug af touchpad)bestemte steder på skræmen, og det bliver bare ved. Så skal jeg klikke på vinduet for, at får det frem igen. Belastende! Grrr
28. april 2011 - 18:12 #1
Velkommen til E. ...

...laver den en ekstra pagefil... - hvordan det i praksis ?
Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
29. april 2011 - 15:25 #2
Den kommer med en melding efter opstarten, at den har lavet en ekstra pagefil der er større end den fra standard er angivet til.
29. april 2011 - 18:21 #3
... definér INGEN Pagefil / SideFil ...
[Definér] - husk den 'knap' FØR OK ...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...