Avatar billede sannekg Nybegynder
28. april 2011 - 11:31 Der er 5 kommentarer

Kan ikke starte op efter strømsvigt

Efter en har kommet til at slukke for min bærbar på stikkontakten kan jeg ikke starte den op igen.
Når jeg tænder skriver den alt det med at der har været et pludselig slukning af systemet og man skal vælge om man vil starte op i fejlsikret tilstand, der hvor systemet sidst virkede osv....jeg har prøvet at vælge snart det hele, der sker så det at når jeg vælger eks.hvor systemet sidst virkede, så skifter den om til at den vil starte op men den kør og kør bare uden at der sker andet. Jeg har prøvet at lade den køre i en hel dag, men intet sker, den står bare som den gør når den er ved at starte op...
Avatar billede danfos Nybegynder
28. april 2011 - 12:26 #1
hvilke bærbar er der tale om? hvilket styresystem kører du ?
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2011 - 14:59 #2
Prøv at tage batteriet af, og sluk også for stikkontakten i en 2-3 minutter. Prøv så at starte op på kun på strøm fra stikkontakten.
Avatar billede sannekg Nybegynder
28. april 2011 - 18:00 #3
Jeg ved ikke hvilket styresystem det er ...jeg er desværre ikke en ørn til sådan noget..

Jeg har prøvet at tage batteriet af og også starte op på strøm fra stikkontakten..men der sker bare det samme, den starter op og så kør den bare , den kommer aldrig til startsiden
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2011 - 18:08 #4
Sluk pc. Tag alt strøm fra den og hold startknap nede i 30 sek. Genmonter og prøv igen.
28. april 2011 - 18:13 #5
<sannekg>: PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

Fabrikat, model, type af bærbar ?