Avatar billede missklindt Nybegynder
28. april 2011 - 08:23 Der er 8 kommentarer

Anyone???

nogen der kan hjælpe mig med at lave en opgave bonus bonus 200,-
Avatar billede teepee Nybegynder
28. april 2011 - 08:52 #1
Hvis du selv yder en lille indsats ved at forklare hvad opgaven går ud på, får du nok mere hjælp end ved ovenstående teaser.
Avatar billede Fero Nybegynder
28. april 2011 - 12:49 #2
Dobbelt post er ikke tilladt
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2011 - 14:45 #3
Endnu en klaphat!
Avatar billede hrc Mester
28. april 2011 - 15:07 #4
teepee: Nu ville jeg ønske man kunne give din kommentar et "thumbs up". Indlægget er lidt ligesom de brugere der melder at programmet ikke virker, uden at fortælle det mindste om hvad der er galt. Den slags man kan korrespondere med i timevis uden at komme tæt på en egentlig fejlbeskrivelse - og når man kommer dertil, så er det et strømstik der er faldet ud.
Avatar billede teepee Nybegynder
28. april 2011 - 15:47 #5
He, he.

Det er sikkert endnu en skoleopgave som personen ikke lige har haft tid til at sætte sig ordentligt ind i, og derfor spørger om hjælp til at lave (hele) opgaven for ham/hende. Men at være så kneben på tid, at man ikke en gang kan formulere hvad opgaven går ud på, må betegnes som useriøst.

missklindt => svaret er 42.
Avatar billede hrc Mester
29. april 2011 - 08:25 #6
teepee: ... men hvad var spørgsmålet?
Avatar billede neoman Novice
29. april 2011 - 08:44 #7
#6 Det er lige meget, for 42 er Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything ! :-)
Avatar billede hrc Mester
29. april 2011 - 10:08 #8
neoman: Hvis ellers jeg kan huske min HGttG ret så var det ikke ligemeget. Da computeren havde outputtet 42 blev man nødt til at lave en endnu større computer (jorden, ikke?) som prøvede at finde det endegyldige spørgsmål til dette svar.

... men et sekund før svaret (dvs. spørgsmålet) skulle offentliggøres blev jorden (dvs. computeren) udraderet, da den lå i vejen for en intergalaktisk motorvej. Surt show. Musene havde dog tænkt på backup og gemt tesultatet i Arthur Dents hukommelse (= en carbonbaseret USB-stick?).