Avatar billede hofix Nybegynder
26. april 2011 - 20:57 Der er 7 kommentarer

hvorfor kan min nye pc ikke høre musik?

altså jeg har lige købt mig en hp pavilion dv6
har installeret de mest basic ting nu så som msn, adobe, java og skype, men da jeg så gik ind på youtube for at høre musik kunne jeg intet høre, jeg downloadede så en sang for at se om det hjalp igen uden held.... men da jeg så åbnede skype imens sangen kørte uden lyd så kom der pludselig lidt lyd, men det forsvandt igen...... jeg har haft min pc genstartet uden held, øv hvad kan jeg gøre trist måde at starte sin nye pc på...
26. april 2011 - 21:06 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Gætter på en form for M$ Windows *S* ...

Heller ingen standard Windows Lyd ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. april 2011 - 21:10 #2
Prøv at find din SOUND MIXER.
Lille højtaler i højre hjørne.
Er der nogen "lyd" som bevæger sig der?
En som er skruet meget ned?
Er det en laptop, som måske er muted via den sound control på kabinettet?
Avatar billede hofix Nybegynder
26. april 2011 - 21:11 #3
det må du undsyklde er lidt ny til det her men det er en windows 7 64 bit
altså jo lyden virker egentlig fordi hver gang jeg logger på skype kommer velkomst tonen, der er bare mit media player og youtube der ikke virker for mig :s
26. april 2011 - 21:13 #4
... klik på lyd/højtaler symbolet nederst højre - Klik på [Mixer] - check settings der...
Avatar billede hofix Nybegynder
26. april 2011 - 21:14 #5
nope har jeg taget højte for der står grå og grønne søjler som bare flavrer op og ned så der er lyd :s
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. april 2011 - 21:19 #6
Høre du musik via de indbyggede højtalere?
headset?
Eksterne højtalere?

Du kan også prøve:

START -> KONTROLPANEL -> HARDWARE OG LYD -> ADMINISTRER LYD ENHEDER -> Har du flere lydkort / enheder?
Hvis ja, vælg dem skiftevis og vælg STANDARD ENHED.
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2011 - 21:33 #7
Her er en mængde lyd og hvordan de kan indstilles også skype lyd.
http://img709.imageshack.us/f/lydstyrker.png/