Avatar billede Slettet bruger
26. april 2011 - 09:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pc kan ikke gå i standby

hej

har et mediacenter i stuen hvor jeg har installaret mediaportal på og streamedmp skin. bruger også pc'en til at spille lidt på.

Mit store problem, er at den skal kunne lukke ned i s3 (hybrid sleep) det kan den også gøre når jeg trykker på slukknappen på min MCE remote, men når den selv står og lukker ned efter de 5 min jeg nu har sat den til, så genstarter den lige så snart den har lukket og starter op som om win er blevet fejllukket. det mærkelige er at nogle gange når jeg er på skrivebordet kan den godt lukke ned af sig selv og nogle gange ikke, men aldrig rigtig når mediaportal er åbent.

nu er den også begyndt at genstarte når jeg bare prøver at lukke den ned normalt :S

lige pt. bruger jeg win egen power options, men har før også brugt mediaportals powerscheduler ++.

den har før fint kunne gå i standby, men ved ikke lige hvad der er sket.

har fornyligt fået flere ram ( samme type), cpu køler og en ny strømforsyning og nyt grafikkort.

har prøvet alt snart, pillet rammene ud (virkede, 5 min hvor at den godt kunne gå i standby men så virkede det lige pludselig ikke.) har formateret computeren 4 gange,og installeret hver enekelt program for slavisk at se hvad det er der gør det, måske mediaportal der forsager det, ikke sikker.

mit system er:
win 7 64 bit
grafikkort gigabyte hd4850 1 gb passiv kølet
ram 1066 mhz dominator 4 gb

i må lige spørge ind til mere hvis der noget som mangler, eller som lyder mærkeligt, for det er lidt overskueligt lige nu, for har snart siddet så mange timer med det, at jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal gøre
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2011 - 14:09 #1
Se efter i bios om der er nogle Wake on enablet
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2011 - 14:29 #2
Det er der,  tillad USB at vække computer,  bruger jeg til min mce remote. men som sagt så har det virker før.

Tror skusku jeg har fundet problemet,  pillede mit grafikkort ud og satte mit onboard til nu virker det?? Indtil videre.  Så det bare næste problem,  hvorfor?
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2011 - 22:03 #3
lukket
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2011 - 22:03 #4
lukket