Avatar billede hofix Nybegynder
25. april 2011 - 16:51 Der er 9 kommentarer

er denne her pc god til formålet gaming?

hej

jeg er på udkig efter en meget god gamer laptop, da jeg er blevet træt af at slæbe rundt på min stationær, så nu vil jeg gerne ha' en laptop mit budget ligger på omkring de 5-6000kr. jeg har fundet denne her pc

HP ProBook 4520s i5-480M 4GB 640GB(P)  (den er fra føniks hjemmeside)

den skal kunne trække call of duty black ops, battlefield bad company 2,wow, lol,css osv.

hvis den ikke er optimalt til alt det jeg har nævnt og i kender til en bedre laptop, så skriv please hvilken, harddisk og og skærm str. er ikke det store problem, den skal bare kunne trække alle mulige gode spil.
mvh. Tom
Avatar billede morten-bork Nybegynder
25. april 2011 - 18:19 #1
Jeg vil ikke vælge HP, da alle dem jeg kender med HP har problemer med at de bliver varme. Ikke kun når de spiller på dem, men bare den står og laver ingen ting så bliver den rigtig varm. Samt blæseren køre på høj hastighed, og de bliver nød til at stille noget under dem for de kan få nok luft.

Men ellers så ser det ikke helt forkert ud det du har fundet, ved dog ikke med grafikkortet da jeg ikke kan se det ud fra hvad du har skrevet.
Avatar billede hofix Nybegynder
25. april 2011 - 18:36 #2
ja har jeg også tænkt over, fordi jeg kender også en masse der har hp bærbar de klager og sender ofte deres bærbar tilbage fordi den simpelthen bliver alt alt for varm, selv har jeg lige nu en hp stationær.

men jeg har også lige set en lenovo bærbar
-den har 2,1 ghz
-4gb ram
-500gb harddisk
- og 1024mb. grafikkort
tænkte på om det vil være en god bærbar til at blive spilled på?:)
Avatar billede hofix Nybegynder
25. april 2011 - 19:32 #3
det er forresten en lenovo ideapad b570
Avatar billede morten-bork Nybegynder
25. april 2011 - 19:35 #4
Du har ikke et link til den side du har fundet den på?
Avatar billede hofix Nybegynder
25. april 2011 - 19:41 #5
Avatar billede morten-bork Nybegynder
25. april 2011 - 21:44 #6
Hvad jeg kan finde ud af skulle den ikke have problemer med at trække de spil du beskriver. Hvis jeg skulle købe en computer ville jeg nok vælge en i5 isteret for en i3 Processor. Da den lige er et nummer kraftigere, vil dog ikke tro det bliver noget problem med i3.
Avatar billede hofix Nybegynder
25. april 2011 - 21:51 #7
hmm okay tusind tak for hjælpen :D
Avatar billede morten-bork Nybegynder
25. april 2011 - 21:59 #8
Var så lidt :)

Hvis du mangler hjælp igen så tag et smut forbi www.computerfriend.dk
En ny side hvor du kan få hurtig hjælp til alle IT problemer :)

Min profil der ind www.computerfriend.dk/friend/Bork
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
26. april 2011 - 12:42 #9
Det er deres Pavillion-modeller de har problemer med kølingen af.

ProBook har jeg ikke oplevet problemer på.