21. april 2011 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler en løsning på en Engro website

Hej alle eksperter derude.

Min svigerfar står lige og skal til at oprette en website som skal fungere som en engro website.

Dvs at websitet skal egentlig kun vise forskellige vare grupper og produkter med billeder, ligesom på en almindelig webshop, men man skal være logget ind på sitet for at se priser (forskellige priser alt efter hvilken kunde man er). Betalinger skal være via Fakturaer.

Sitet skal kunne være let at administrere og let at oprette/rette brugere og bruger grupper.

Derudover skal systemet jo være til en overkommelig pris.

//Schou
Avatar billede fxj Juniormester
25. april 2011 - 12:11 #1
Det kan http://oscommerce.com
Du skal bruge dette modul http://addons.oscommerce.com/info/716

Det er ret besværligt at installere det manuelt, så installer det på en ny version af OS Commerce, som du herefter udvidder på (hvis der skal bygges ekstra features på shoppen)
02. maj 2011 - 17:07 #2
Vi bruger Magento på vores webshop http://hjortsmykker.dk med salg af smykker online. Her er der en fin mulighed i backenden for at oprette forskellige kundegrupper og således lave forskellige priser til disse kundegrupper.

På den måde kan du let sælge engros.
05. maj 2011 - 11:41 #3
Tak for tippet Nikolaj :) Kan du skrive det som svar så for du point :D
05. juni 2011 - 09:46 #4
Hej Schou
Arr det går nok med de point - kan i hvert fald ikke lige finde ud af at ændre det til et svar. Men godt du kunne bruge det ;-) held og lykke