Avatar billede meyer Nybegynder
21. april 2011 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette alle words formateringer når WYSIWYG editor gemmer...

Er der nogen der har en funktion liggende der automatisk stripper alle words formateringer fra en editor? Jeg bruger innovastudios editor. Jeg ved godt jeg kan klikke på knappen RemoveFormat i editoren, men vil gerne ha' systemet til at gøre det pr. automatik.
Avatar billede kgkg Nybegynder
21. april 2011 - 14:43 #1
Jeg har ikke lige testet dette, men kan du ikke bruge kalde: Edit1.doClean();
Avatar billede meyer Nybegynder
21. april 2011 - 15:29 #2
Ved ikke lige hvor jeg skal smide den ind?

Ved du om der er mulighed for at editoren kan aktivere "RemoveFormat" automatisk efter man har Pasted teksten ind?
Avatar billede kgkg Nybegynder
21. april 2011 - 19:20 #3
Hvordan paster du teksten ind? Med noget javascript eller hvad.

Hvis du bruger noget JS så kan du jo bare lave et kald til Edit1.doClean(); til sidst
Avatar billede meyer Nybegynder
22. april 2012 - 16:12 #4
:)
Avatar billede kgkg Nybegynder
22. april 2012 - 16:50 #5
Fik du løst dit problem, siden du smiler og lukker spørgsmålet?