Avatar billede Slettet bruger
20. april 2011 - 09:41 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan åbner jeg m2tf filer

Det er ikke lykkedes hverken at konvertere eller åbne nogle video-filer, en kammerat har givet mig fra påskeferien

Filnavnet er m2tf,  og jeg kan fårstå , med lidt googlen, at jeg ikke er den eneste der har haft det problem.

De er taget med et Sony kamera.

Da der er personlige billeder håber jeg meget, nogen kan hjælpe
Avatar billede phillips Nybegynder
20. april 2011 - 10:02 #1
Prøv med VLC Video Player.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2011 - 10:03 #2
Gratis-programmet Any Video Converter kan konvertere m2tf filer til mange forskellige formater. Se her: www.any-video-converter.com/products/for_video_free. Programmet har endog dansk sprogfil.

Hilsen
Lefty
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2011 - 10:07 #3
Linket ovenover virker ikke. Jeg prøver igen.
Link: http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2011 - 10:29 #4
phillips

Tusind tak for hjælpen

Dejligt det gik så nemt.  Havde faktisk regne med at det blev en indviklet affære

Gider du lægge et svar.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 10:53 #5
phillips:  Får jeg et svar her ?

Problemet er løst, så jeg syntes det skal stå som besvaret
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2011 - 21:08 #6
Der ser ikke ud til at komme et svar fra Philips her

Lefty så deler vi bare.

Også tak til dig for hjælpen