Avatar billede xirox Nybegynder
19. april 2011 - 22:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Comming soon logo

Kære eksperter

Er der nogle som kunne tænke sig at prøve at lave et slags logo/banner til en hjemmeside jeg er gang med, som endnu ikke er færdig?

Jeg vil derfor gerne på forsiden have et fedt banner hvor på der står Comming soon. Indtil jeg har lavet hjemmesiden færdig.

Her lidt info.

Hjemmesiden er til et trænins center som hedder "Gym 4 U"
Deres motto må meget gerne stå i banneret os
"Big, Medium & Small"
"We have them all"

Et godt billede af arnold da han var godt stor må meget gerne fremtræde os.

Og evt teksten comming soon. Men kun hvis det ikke bliver for meget, for ellers skriver jeg det bare selv under banneret.

På forhånd tak

/XiroX
Avatar billede Rosenborg Praktikant
20. april 2011 - 01:22 #1
Hej xirox.

Nu fortæller du ikke om det er mod betaling at du søger andre kan udvikle et logo, banner samt en comming soon med Anold :)

Jeg kan fortæller at jeg har over 10 års erfaring som grafiker og har lavet alt fra logoerdesign til en komplet løsning i visuel identitet.

Hjemmeside: www.fotology.dk
Referencer: www.fotology.dk/referencer/

Hav en god påske
Avatar billede xirox Nybegynder
20. april 2011 - 13:59 #2
Tak for det, men laver hjemmeside gratis for centeret, så vil helst ikke selv ud med nogle penge. Det er os mere fordi jeg ikke har vildt meget tid selv ;)
Avatar billede stone Forsker
24. april 2011 - 16:52 #3
Avatar billede rofistick Nybegynder
30. april 2011 - 14:20 #4
Vi er jo nødt til at vide hvad farver du bruger, og hvad stil du kører før vi kan give dig et forslag til et temp_banner.

Du må gerne smide et preview af sitet, så vi kan følge med.
Avatar billede xirox Nybegynder
09. maj 2011 - 14:54 #5
Hej

I kan prøve at kigge på www.gym4u.dk

Det bliver mørke farver som noget aka det som er der.
Avatar billede xirox Nybegynder
18. april 2012 - 18:16 #6
Siden er blevet færdig så lukker her