Avatar billede xsnuskex Nybegynder
19. april 2011 - 13:44 Der er 3 kommentarer

IPHONE 4 - UDLANDET

Hej allesammen..

Jeg skal på ferie imorgen, og jeg kunne godt tænke mig at tage min Iphone med for at tage billeder og høre musik. Men hvis nu fx jeg lader mit Sim-kort ligge herhjemme, og jeg kun tager min mobil med? Får jeg så en dyr regning, for det vil jeg nemlig ikke risikere.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. april 2011 - 13:58 #1
Nej, det kan du godt gøre. Du kan også bare sætte den til ingen roaming, med dit simkort, så får du "kun" regning for det du ringer eller modtagne samtaler.
Avatar billede PhilipWahlstrom Nybegynder
19. april 2011 - 14:36 #2
du kan os bare aktivere flyfunktion inde i indstillingerne. :)
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2011 - 22:42 #3
Hmm men husk lige på selv om du tager din telefon til udlandet og den alligevel er slukket, så får du trukket 8kr på regningen fordi du har fået et opkald til telefonen, det gør jeg når jeg er i tyrkiet :)

Men fly funktionen burde der virke :)

Måske kommer du til slå fejlfunktionen fra, men for gudskyld husk at slukke for 3G nettet. Jeg har fundet ud af 1MB data i tyrkiet koster 115kr :)