Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
18. april 2011 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sende fra en anden mailbox når man står på denne.

Hej med jer.

Jeg har et problem jeg ikke med et fingerknips ved hvordan man løser.

Jeg har tilføjet en ekstra mailbox (vi kalder denne "bruger 2" i mit navigation pane.
Når jeg står i denne ekstra mailbox´s indbakke og klikker på "ny mail" vil jeg gerne, at mailen skal sendes som værende bruger 2.

Er der nogen der har en god ide til hvordan dette opsættes?

P.f.t.
Avatar billede kim1a Ekspert
18. april 2011 - 13:24 #1
Har du ikke fået en ny boks lige under send hvor der står "konto"?

Jeg har en Imap og en Pop3 på mit outlook, og her skifter den pænt imellem konto - samtidig med at jeg har denne ekstra mulighed for at skifte rundt.
Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
19. april 2011 - 12:25 #2
Nej. Det er ikke meningen at jeg skal skifte rundt imellem konti.
Meningen er, at når jeg står i mailbox 1 skal mailen komme fra denne, og når jeg står i mailbox 2 skal mailen komme fra mailbox 2.

Men jeg tror mere og mere på, at hvis det kan lykkes, er det en setting der skal sættes på serveren.

Jeg har googlet en del, men ikke fundet noget svar.

Er der ikke nogen der har noget at byde ind med?
Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
04. maj 2011 - 13:04 #3
Lukker denne.
Har selv fundet et hotfix
Denne: http://support.microsoft.com/kb/970944/