Avatar billede hathor Nybegynder
16. april 2011 - 15:59 Der er 1 løsning

Kan du opsætte en postfix mail-server med SMTP og POP3 funktion til Outlook og andre klienter?

Jeg står og skal have konfigureret postfix på en dedikeret server hos Hetzner i Tyskland. Serveren afvikler Ubuntu 10.4 LTS Lucid, med Apache2 og hoster 2 .dk domæner.

Hvis du har kvalifikationerne, så send en mail til admin@bigbang.dk, så vi kan forhandle detaljerne.

Der er også mulighed for ekstra opgaver med opsætning af mod_security og mod_rewrite til Apache2, hvis vi kan blive enige om en pris.

Hathor
Avatar billede hathor Nybegynder
26. december 2011 - 07:58 #1
Lukker