Avatar billede 2750K Nybegynder
15. april 2011 - 19:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kender du en rigtig dygtig webdesigner til at lave hjemmeside.

Kære allesammen.

Jeg sidder med et problem som jeg håber kan blive løst herinde af nogen af jer gutter/inder.
Jeg har startede et nyt firma og står og skal have lavet en hjemmeside til den. Hvor der kommer til at være en bruger side, hvor folk kan oprette sig som bruger og der kommer til at være noget flash på siden, som personen også skal kunne finde ud af at lave.

Jeg forsøger at finde nogen som virkelig er dygtig og har styr på det. Jeg vil gerne hvis I kunne komme med nogen firmaer/personer i følgende lande: Danmark, Sverige, Norge eller England.

Jeg syntes selv jeg har brugt google rigtig meget, men har endnu ikke fundet noget som har passer meget så godt.
For at give jer en lille idé om hvad det er jeg søger så kan jeg henvise jer til http://www.effex.dk/#/forside
(Dog er dette firma IKKE et jeg stoler på og derfor bruger jeg ikke dem.)
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. april 2011 - 07:19 #1
Der var der åbenbart ikke :-)

Jeg er webdesigner og du er velkommen til at kigge forbi min hjemmeside. Skriv endelig hvis du gerne vil have et tilbud.
Avatar billede 2750K Nybegynder
15. maj 2011 - 10:26 #2
Kanon mange tak :) Hvordan acceptere jeg dit svar?
Avatar billede Himbear Nybegynder
15. maj 2011 - 18:47 #3
Jeg gav ikke et svar, derfor kunne du ikke acceptere det. Det gør ikke noget :-)