Avatar billede Malika Nybegynder
15. april 2011 - 17:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo til pizzaria

Hej
Jeg skal tegne en logo til pizzaria.
Men da man ikke bare kan kopiere billeder fra google, bliver jeg nødt til at tegne det selv.
Sådan nogle billeder hvor man fx kan tegne kok, eller andet.
Kender i nogen programmer som jeg kunne bruge..

Kom endelig med ideer til logo

På forhånd tak...:)
Avatar billede webweaver Praktikant
15. april 2011 - 20:25 #1
Hvis du skal tegne et professionelt logo, bør du helt klart over i noget Adobe Illustrator, for at få det i vektor grafik, hvilket vil sige, at det kan skaleres (forstørres) op eller ned i størrelse, uden pixeltab.

Hvis det kun skal være i 1 bestemt størrelse, kan det også tegnes i Photoshop.

Begge programmer kræver dog nok, at du har arbejdet med det før. Ydermere er det nogle halvdyre programmer, men der kan downloades trial versioner, hvor du kan tegne dit logo inden for den tidsperiode.
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. april 2011 - 07:22 #2
Du kunne også købe et færdigt stock-logo. Prøv at kigge på nogle af disse hjemmesider ...
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=stock+logo&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Avatar billede Rosenborg Praktikant
20. april 2011 - 21:11 #3
Det skal lige nævnes at både illustrator og photoshop koster...
Du kan dog hente dem ned som trial og kan bruge dem fuldt i 30 dage hvis jeg ikke tager fejl :)
Avatar billede webweaver Praktikant
21. april 2011 - 06:41 #4
#3 Præcis som jeg skrev i det første indlæg i tråden ...
Avatar billede Rosenborg Praktikant
21. april 2011 - 10:46 #5
Jeg undskylder, læste ikke hele tråden..
Avatar billede webweaver Praktikant
21. april 2011 - 14:49 #6
Det går nok.

God Påske :)
Avatar billede Malika Nybegynder
25. september 2011 - 20:15 #7
hi
Avatar billede webweaver Praktikant
25. september 2011 - 23:09 #8
Jamen selv tak da ...