Avatar billede tobrukDk Novice
14. april 2011 - 20:46 Der er 1 løsning

Log af siden

du kan gå ind på b2f.dk og se hvad jeg mener. der hvor den sort box er.

der har jeg skrevet den her;
<div id="demo-header">
    <a id="login-link" href="#login" title="Login">Log ind</a>
<div id="login-panel">
<form action="./" method="post" class="style2">
    <p>Brugernavn:
            <input type="text" name="username" />
              Adgangskode:
              <input type="password" name="password" />
              <input type="submit" name="login" value="Log ind" />
            <br />
    </p>
  </form>
</div><!-- /login-panel -->
</div>

men hvordan kan jeg lave den til at man klik på den så log man af. ?
Avatar billede spaceus Nybegynder
14. april 2011 - 21:33 #1
du har vel en session på brugeren så når han klikker log af slår du den bare ihjel så han ude