Avatar billede oldaf Nybegynder
14. april 2011 - 16:02 Der er 16 kommentarer

Ny sanger efeekter

Hej jeg er en dreng på 11 har skrevet en sang og vil optag den har så gjordt det men der er lige nogen ting der skal ændres f.eks sætte melodi til og gøre så er måske  en eller to gang jeg kommer til at sige noget jeg ikke skulle det skal lige ændresw så det lyude godt

er der nogen der kunne hjælpe mig eller give mig en webside...!
Avatar billede pstidsen Novice
14. april 2011 - 20:13 #1
Avatar billede oldaf Nybegynder
16. april 2011 - 11:11 #2
Men hvordan downloader jeg det....! :)
Avatar billede pstidsen Novice
16. april 2011 - 11:15 #3
tryk på linket ;) Du skal ikke selv lægge svar. Det skal den som løser dit problem ;)
Avatar billede pstidsen Novice
16. april 2011 - 11:20 #4
...og vælg version. Enten beta 1.3 eller den normale 1.2. Vælg også styresystem ;)
Avatar billede oldaf Nybegynder
16. april 2011 - 12:20 #5
Ok....Men kan du gøre det for min computer gider desværre ikke at gøre det

Jeg kan sende det til dig via din mail og så kan du gøre det og så kna du også sætte min melodi til min afspillet sang og så kan jeg sætte min sang ned i youtube...:)

Og jeg kan give time løn jeg spørg bare min foældre;:) Om de kan give mig penge og jeg giver dem til dig...! :)

Men jeg må ikke møde andre jeg ikke kender så jeg kan sende dem via post :) Men mine forældre må ikke vide det desværre ...! :)
Avatar billede oldaf Nybegynder
16. april 2011 - 12:21 #6
Og Mine forældre gider desværre ikke at hjælpe Du er mit eneste håb :)
Avatar billede oldaf Nybegynder
16. april 2011 - 12:22 #7
Og jegh håber inderst inde at du vil hjælpe mig og gøre den ekstremt god :) altså sangen:)
Avatar billede pstidsen Novice
16. april 2011 - 12:28 #8
Skriver en privat til dig her på eksperten.dk med min mail. Jeg skal ikke have penge for det!! :)
Avatar billede pstidsen Novice
16. april 2011 - 12:36 #9
en privat besked*
Avatar billede oldaf Nybegynder
16. april 2011 - 13:19 #10
Ok:) Tak...!
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 19:15 #11
pstidsen
Er du ikke bange for at olaf tager røven på dig?
http://www.eksperten.dk/spm/937464#reply_7770674

I forvejen har vi også en besynderlig lesbiskpige
http://www.eksperten.dk/spm/937229#reply_7769071

Og Cynthia_lovelove sender interne mail hvor hun/han vil have brugerne til at skrive til sig til en yahoo adresse.
http://www.eksperten.dk/spm/937329#reply_7769627
Avatar billede oldaf Nybegynder
25. april 2011 - 21:02 #12
-hej igen jeg kan se at du er ude efter mig men desværre tager jeg ikke røven på andre du kan selv skrive til pstidsen ham har jeg være i kontakt med og ahn har hørt min stemme og jeg tro ikke at han tro at jeg er en der tar røven på andre spørg ham selv! okay? og ike sige noget der ikke passer ??? er det forstået eller hvad :??
Avatar billede pstidsen Novice
25. april 2011 - 21:38 #13
Forstår godt din undren jgevas. I sær dit første link! ;)

Jeg har mailet en del med oldaf, og retter en del sange!! Så det her spm er reel nok. Forresten synes jeg du skal satse på sanger/rapper eller statsminister. Du vil ikke have tid til begge dele *G*

Samtidig svar, til acceptering. Se: www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede pstidsen Novice
16. maj 2011 - 16:55 #14
Hvaaa? Skal jeg ikke have mine point?!?!?!?!?!? :O
Avatar billede pstidsen Novice
26. maj 2011 - 20:08 #15
HALLO!?!?!?!??!?!?!?!?! "#%"/=&%?/¤=%/"=`#)&("#6$€[£€$£{€@${}£[]€{[{@[|$ GI MIG DE POINT?!?! :O
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:23 #16