Avatar billede cldu Nybegynder
06. januar 2000 - 18:42 Der er 5 kommentarer og
5 løsninger

www.aenema.dk

comments, please! :-)

/cldu
Avatar billede qwa Nybegynder
06. januar 2000 - 18:53 #1
Hej cldu

Det er en meget fed side du har fået bygget sammen der og den er også samtidig meget brugervenlig at kigge på for den er ikke uoverskuelig. Men der inde opå Abstrakt og kontakt kan du godt lave et logo eller noget hvor der står at denne side er under opbygning, men ellers er det en fed side du har...

Venlig Hilsen Qwa
Avatar billede cldu Nybegynder
06. januar 2000 - 18:56 #2
... folk bedes SE BORT FRA "nyheder" siden, da denne ikke er færdig...
Avatar billede qwa Nybegynder
06. januar 2000 - 19:10 #3
Ok..
i karakter ville jeg nok give den 8med pil op@10 når den bliver helt færdig vil den nok få 10@10

Venlig Hilsen Qwa
Avatar billede holmager Nybegynder
06. januar 2000 - 21:19 #4
Umiddelbart synes jeg at den er flot lavet, i særdeleshed din brug af CSS er pænt og forholdsvist stilrent.
Du mangler at gøre den færdig og få noget fyld på siden, har du noget formål med siden eller er den blot til oplysning ?
Pas på at du ikke får mørke/sorte ting ind i det aktive område da den så kan blive for mørk/sort. Netop fordi du bruger lys skygge bagved teksten så redder du den fra at være for mørk.
Bliv ved....du er på rette spor ;-))
Avatar billede fico Nybegynder
06. januar 2000 - 22:21 #5
Daws CLDU

Bliv du bare ved med det det ser jo godt ud.........
Jeg synes at den skal have 11 på 13-skalaen.
Bliv ved, man.
Den side er sgu flot.
Avatar billede roslev Nybegynder
06. januar 2000 - 23:54 #6
Flot side.

Dit swap-image-array-tingest er vildt langsom i IE5.0 (i hvertfald på min maskine), men kører fint i NN4.

Jeg bruger et lidt ældre JS1.2 script, men det virker perfekt og hurtigt...

Grafisk er siden flot. Fed "lys-effekt".

...nu venter vi bare på noget indhold ;-)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 01:04 #7
Ok vudering:
design: Anderledes nytænkning, men trænger stadig til lidt mere spræld.

Nadvigation: Hurtigt og nemt, men der er jo heller ikke så mange sider endnu.

Formål: Hvem vil du nå med en sådan Site, og hvad bliver det endelige indhold. Jeg går ud fra, at det nuværende indhold er prøveindhold?

Karakter 9 på 13
Avatar billede roslev Nybegynder
07. januar 2000 - 12:16 #8
Annuler tidligere sendte signal...

...på min arbejdscomputer kører din swap-image-bandit fint i IE5! Det er nok bare min hjemme-puter der er noget i vejen med... :-(

Avatar billede motu Nybegynder
09. januar 2000 - 12:01 #9
Hmm..måske lidt kluntet opbygning, der
mangler lidt system i tingene..men det
er måske fordi jeg er til frames :=)
Avatar billede cldu Nybegynder
10. januar 2000 - 08:39 #10
frames`? - NEVER!!