Avatar billede larsstounberg Nybegynder
13. april 2011 - 17:15 Der er 1 kommentar

Svært at indlæse et frontpage websted på andre programmer

Tidligere har jeg brugt frontpage. Men mit website er blevet for stort til frontpage. Desværre kan mit websted ikke indlæses på det fleste html editorer.
Det er dog lykkedes at indlæse mit websted fra frontpage på microsoft Expression web 4.0 - desværre kan det program ikke være æ,ø og å. Nogen der kan hjælpe mig.

Mit frontpage websted kan heller ikke indlæses på Sharepoint designer og det synes jeg er mærkeligt, da det er et ms produkt.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mange hilsener
Lars Stounberg
Avatar billede nilsen Nybegynder
14. april 2011 - 17:39 #1
gd Har du forsøgt expression web??
Nilsen