Avatar billede vibefy Nybegynder
07. april 2011 - 21:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Itunes - Mac "Skal programmet 'iTunes.app' acceptere indkommende netværksforbindelser?"

Hej!

Jeg har i et stykke tid nu har et problem med mit iTunes.. Jeg kører med en mac.. Hver gang jeg åbner iTunes, så spørger den "Skal programmet 'iTunes.app' acceptere indkommende netværksforbindelser?".. Det er ret irriterende at skulle trykke "tillad" hver evig eneste gang. Under dette står der "Hvis du klikker på 'afvis' kan det begrænse programmets funktionalitet. Denne indstilling kan ændres i vinduet Firewall i Sikkerhed."

Når jeg går til Firewall und Sikkerhed, står iTunes til altid at være tilladt at modtage ondkommende netværksforbindelser. Jeg forstår ikke hvad jeg skal gøre nu :-)

På forhånd tak! Bedste idé til løsning får point! (behøver ikke nødvendigvis være selve løsningen, men bare kom med idéer)

Mvh..
Avatar billede PhilipWahlstrom Nybegynder
08. april 2011 - 08:13 #1
Jeg havde samme problem. Jeg fjernede itunes i firewalen og så så jeg ikke den besked mere.
Avatar billede vibefy Nybegynder
09. april 2011 - 15:14 #2
Tusind tak for hjælpen! Du får point med det samme ;-)