Avatar billede brinckzone Nybegynder
06. april 2011 - 19:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filen er væk?

Jeg har åbnet en vedhæftet fil fra en mail i Word 2010. Jeg har redigeret og skrevet en masse til og bare gemt istedet for 'gem som'... nu da jeg skal finde filen er den ikke nogen steder og findes ikke under seneste dokumenter.. hvad gør jeg?
06. april 2011 - 19:54 #1
*SUK* Bare folk kunne lære det...
Velkendt problem; har være oppe at vende flere gange.

Vælg [Gem som...] med det samme

Nej - det er med stor sansynlighed endt i en TEMP område, som bliver ryddet når du går ud af Word ...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. april 2011 - 19:59 #2
Du kan prøve at se i disse mapper, men jeg tror nu ikke den er der.....
Husk altid at gemme en vedhæftet fil, inden du redigerer i den.

Windows 7/Widows Vista
C:\Users\User_Name\AppData\Local\Microsoft\Office\UnsavedFiles

Windows XP
C:\Documents and Settings\User_Name\Local Settings\Application Data\Microsoft\Office\Unsaved Files
Avatar billede jokerper Nybegynder
06. april 2011 - 20:12 #3
Måske her:
Windows7
C:\Users\DIT BRUGERNAVN\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2011 - 20:13 #4
Synes forleden dag der var en der fandt en gemt Word fil i temporaty internet files, netop fordi der blev arbejdet i den åbne woed fil fra mail programmet.Du kan prøve at kigge der, hvis du da ikke har din browser til at slette det hele ved afslutning.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2011 - 20:30 #5
Xp:
C:\Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files
Avatar billede dla Praktikant
07. april 2011 - 12:00 #6
Hvis du svarede ja til at gemme da du lukkede din mail, burde den være der, ellers er den nok væk.
Avatar billede brinckzone Nybegynder
19. september 2011 - 12:10 #7
Jeg lukker spm. da jeg aldrig fandt en løsning på problemet. Tak alligevel.