Avatar billede Frisorsaksen Nybegynder
04. april 2011 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes om denne faneside

Hej alle sammen,

Jeg er netop gået i luften med min fanside på facebook. Det kunne vært sjovt at vide, hvad i synes om designet.
- Hvad synes i om farverne ?
- Skal der ændres noget grafik-set ?

http://www.facebook.com/pages/Sk%C3%B8nhed-personlig-pleje/209847232359112
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
04. april 2011 - 15:00 #1
Grafisk er det ok imo.

Men indholdsmæssigt aner jeg ikke, hvad det er jeg kigger på?

Overskriften er Skønhed og Pleje. Er det en fanside for skønhed og pleje generelt? Eller er det en fanside for et bestemt produkt eller producent? Det bør være klart og tydeligt for enhver.

Jeg forstår ikke, hvorfor at du skriver, at lodtrækningen kun bliver holdt, hvis 50 trykker "Synes om". Når jeg læser sådan noget, så tænker jeg, at jeg er inde på noget, som ingen synes om. Hvis udbyderne af konkurrencen finder det nødvendigt med en minimumsbegrænsning, så må det jo være fordi de ikke selv har så høje tanker om det, de prøver at promovere. Jeg ville fjerne begrænsningen, og udbyde konkurrencen uanset hvad. Ellers afspejler det manglende selvtillid imo.

Bør der ikke også stå, hvilken frisørsaks det er? Nu ved jeg intet om sakse, men når der ikke nævnes et mærke, så går man jo ud fra at det er det billigste man kan få.
Avatar billede Frisorsaksen Nybegynder
04. april 2011 - 21:21 #2
Jamen frisørsaken er noname, men dens kvlitet kan måles med de bedste frisørsakse for private.Det er mening at fans skal på et senere tidsunkt komme navn forslag til saksen.

Man kan faktisk læse i "fanen", hvad siden handler om.

Men jeg kan godt føle dig.Selv grafikken skal også fortæl lidt formålet med siden.

Jeg takker brugbar kritik.Jeg sender straks en mail til min grafiker :)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
05. april 2011 - 00:14 #3
Hov. Jeg så ikke, at der var faner :)
Avatar billede Frisorsaksen Nybegynder
05. april 2011 - 08:22 #4
Det er helt iorden emfr08ab.
Avatar billede mikaelch Novice
05. april 2011 - 14:54 #5
hvad handler det om der står i ikke meget tekst på fansiden
Avatar billede Frisorsaksen Nybegynder
09. april 2011 - 15:37 #6
Tak for jeres råd og forslag