Avatar billede kasbas91 Nybegynder
03. april 2011 - 12:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hej jeg har en macbook pro. Og jeg har en samsung p2250 skærm, som jeg gerne vil have sat til den.??

Hej jeg har en macbook pro.

Og jeg har en samsung p2250 skærm, som jeg

gerne vil have sat til den.?? Jeg køre over vga adapter.

Men når jeg vælger dublering af skærmbillede, bliver det ikke

særlig skarpt, lidt sløret. Men det forstår jeg ikke fordi

når jeg ikke har dubbleret skærmen, og bare køre med 2 skærme.

Så er kvaliteten rigtig god...

Håber i forstår mig.. :=)
Avatar billede egonspock Seniormester
03. april 2011 - 13:59 #1
problemet er at der kun er det antal pixels der er, og hvis den skal dublere din mbp-skærm, så skal den lade som om at den er lidt anderledes og det kan man ikke, når det skal være pænt. Men prøv at lære fordelene ved at have meget mere skrivebordsplads, det giver faktisk en hel del.

Du burde i øvrigt køre gennem en DVI-adapter i stedet, da du så undgår at skulle omdanne signalet til analogt signal på vejen til skærmen. - hvis ellers den har DVI-indgang.
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
11. april 2011 - 19:20 #2
Jeg lukker fandt selv ud af det...