Avatar billede Mrcopy Nybegynder
03. april 2011 - 01:50 Der er 2 kommentarer

Magento webshop

Hej

Er der nogen der evt kan hjælpe med en magento webshop.

Jeg har magento webshop, og jeg skal have hjælp til at kunne registrere configurable produkter og sammensatte produkter.

Hvis der er nogen der kan hjælpe med at opsætte selve funktionen mv vil jeg være taknemlig.

Vi kan evt også finde ud af med lidt kontanter ;-)

På forhånd tak
Nicki
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
12. april 2011 - 00:52 #1
Hej,

Prøv at gå ind på www.amino.dk. Der er der flere Magento eksperter, så helt sikkert kan hjælpe dig.
27. april 2011 - 11:19 #2
Alternativt så kan du bruge Magentos eget udviklerforum. Herinde kan du finde svar på en hel del ;-)

http://www.magentocommerce.com/boards/

Held og lykke