Avatar billede Oerred Nybegynder
01. april 2011 - 14:44 Der er 3 kommentarer

Ny side om fly til London

Hejsa,

Jeg vil gerne have lidt ris og ros på min side om fly til London. Den er ret simpel og sådan skal den forblive.

Synes I det kunne være en idé at tilføje en blog?

Link: http://flytillondon.dk
Avatar billede js_delphi Nybegynder
01. april 2011 - 15:38 #1
>>hvis du er klar til at hoppe et fly til London
Mangler et "paa".
Avatar billede rofistick Nybegynder
02. april 2011 - 18:24 #2
Logoet, med flyet i, er vidst stjålet fra en tutorial på nettet, det er ikke særlig professionelt.

Udover er siden meget uoverskuelig, fordi alt tekst bare er skrevet ind i en lang køre, fyldt med Google Ads.
- Lidt styling og boks opsætning ville være på sin plads ville jeg mene.

Fedt Koncept, og relevante forside tekster, så man ved hvor man er havnet, det kan jeg li'

Men, opsætningsmæssigt er du sluppet for nemt ;)
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2011 - 01:00 #3
Skriv en svar
Det hedder ET svar...