Avatar billede kokkens Nybegynder
31. marts 2011 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Folk bliver smidt af session?

Hej

Jeg prøver at hjælpe en ven med at lave deres hjemmeside. problemet er at alle bliver smidt af deres session, og de bliver logget.. da det er en shop, bliver alle varene i kruven slette og folk må start forfra.. har ingen ide hvad der kan skyldes, håber nogle kan give mig en ide hvad det kan være ?
det er alle på en gang der bliver smidt af.

kruv ligger ikke i en database, så kan ikke hente kruven igen..

/kokken
Avatar billede softspot Forsker
31. marts 2011 - 20:58 #1
Det er givetvis fordi serveren "recycler" workerprocessen på serveren. Dette kan ske af flere årsager, men bottomline er, at man nok skal forsøge at finde en anden løsning til at binde en bruger sammen med kurven (f.eks. via en cookie, det så benyttes som nøgle til kurven i stedet).
Avatar billede kokkens Nybegynder
31. marts 2011 - 21:07 #2
okay, så må jeg i gang med at kode det hele om :P

jeg takker for svaret, smid et svar
Avatar billede SilenceWar Nybegynder
31. marts 2011 - 21:15 #3
Du kan evt. finde lidt inspiration til en løsning under dette spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/925871

- Her hjalp softspot mig ;)
Avatar billede softspot Forsker
31. marts 2011 - 21:20 #4
SilenceWar >> Godt indspark! :D
Avatar billede SilenceWar Nybegynder
31. marts 2011 - 21:29 #5
Så lidt ;)