Avatar billede findtaxa Nybegynder
31. marts 2011 - 15:53 Der er 1 løsning

Google Map API for Android.

Hejsa

Jeg skulle gerne lave en android applikation der anvender Google map API. Det jeg skal bruge i min applikation er at jeg kan lave en ruteberegner fra destination A til B.

Jeg har selve google map API på min hjemmeside, men det er kodet i java script, hvilket ikke er anvendeligt i en android app.

Derfor er mit spørgsmål, hvor finder jeg Google Map API for Android som kan generere en rute fra A-B.

Mvh
Martin
Avatar billede findtaxa Nybegynder
13. september 2012 - 10:11 #1
lukker