Avatar billede imy Nybegynder
31. marts 2011 - 11:05 Der er 4 kommentarer

flette data fra excel til word

hej
jeg har flettet data fra excel til word og det er helt fint :) MEN jeg kan ikke få skrifttyperne til at være ens.
jeg bruger samme skrifttype i både word og excel, mne når jeg fletter data, er det to forskellige skrifttyper!

nogen der ved havd jeg gør forkert?

Tak
31. marts 2011 - 12:01 #1
Hvilken skrifttype, der er anvendt i Excel, har ingen betydning. Det er flettefelterne i Word-dokumentet, der er formateret anderledes end resten af teksten.

Den lette løsning: marker hele dokumentet, og vælg skrifttypen.
Avatar billede imy Nybegynder
31. marts 2011 - 12:46 #2
mange tak...det prøver jeg :)
31. marts 2011 - 14:24 #3
Det er ikke dig, der skal lægge et svar!

Svar anvendes til pointuddeling og lukning af spørgsmål.
Avatar billede imy Nybegynder
31. marts 2011 - 14:33 #4
det hjalp ikke! jeg kan ikke få felterne til at være med den samme skrifttype som resten af teksten...