Avatar billede joe_joe Novice
27. marts 2011 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dell xps m1330 periodisk fejl på hdd

hej eksperter
jeg sider her med en dell xps m1330, for det meste er skærmen bare grå når jeg starter computeren op. Da jeg havde lavet en bios opdatering, kom der billede på, men da den var på vej inde i windows lavede den sort skærm med en masse 0 og 1 taler.
når jeg sætter en skærm til vga stikket for jeg at vide opløsningen er for lav, vis jeg sætter den til fjernsyn via hdmi, så kommer der billede på, dog i ópstarten er det med sort skærm og en masse 0 og 1 taller.
er der nogle der kan hjælpe mig med hvad der kan være årsag til dette?
Avatar billede magic-mouse Novice
27. marts 2011 - 10:53 #1
Hvis der stadig er garanti på den send den til dell. De har god support med hensyn til deres produkter.
Avatar billede joe_joe Novice
27. marts 2011 - 11:20 #2
garantien er udløbet
Avatar billede mrtn Nybegynder
27. marts 2011 - 12:12 #3
Er det sådan her at din skærm ser ud?
http://www.youtube.com/watch?v=N7gDT7EFkhk
Avatar billede mrtn Nybegynder
27. marts 2011 - 12:17 #4
Avatar billede joe_joe Novice
27. marts 2011 - 14:02 #5
jeg fandt selv en måde at få billede på den igen, ved at holde fn nede mens jeg tændte computeren, på denne måde laver den en diagnosering og retter grafik kort til bios.
ellers tak for jeres gode forslag og hjælp.