Avatar billede bais Juniormester
24. marts 2011 - 14:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brænding af foto og små film til dvd skive

Hej jeg har brændt en dvd med billeder og små film igennem windows 7 der hvor du går ind i mappen billeder.

Den virker fint ved mig, men når jeg går over til min ven så virker den ikke ,han har en panasonic dvd optager, og jeg køre med en billig united dvd player.

Det mærkelige er så at hvis vi laver en cd med billeder så virker den også ovre i hans dvd optager.

Kan det være noget som skal stilles i hans panasonic dvd optager?

Eller kan det virkelig passe at den ikke kan tage en dvd med billeder og små film ?

Kan man prøve og brænde det i noget andet foreksempel nero eller andet, og hvad skal man så vælge af mulighed dvd data brænding eller hvad ?

Med venlig hilsen Jan
Avatar billede frem-ad Professor
24. marts 2011 - 15:58 #1
hvis det er en ældre dvd afspiller din kammerat har så er det ikke sikker den kan læse alle typer dvd skiver (+ og - skiver samt R og RW skiver) for der var panasonic lidt sen ude min mor har nemlig også en lidt ældre panasonic model og der skal jeg lige tænke over hvad det er for en type skiver jeg bræder til hende.
Men det kan jo også være at den ikke er sat op til og vise stil billeder så er det jo inde i menu'en men standard er de jo sat op til det.
Avatar billede mixeren Nybegynder
24. marts 2011 - 23:43 #2
Langt de fleste panasonic modeller har det bedst med -R skiver. De plejer så til gengæld køre problem fri.
Avatar billede frem-ad Professor
11. maj 2011 - 07:41 #3
Blev du klogere??
Avatar billede frem-ad Professor
07. juni 2011 - 16:39 #4
:-)